حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند

خرید بک لینک
دلم پارسالو میخواد..پیاده رفتنام از خابگاه فعلی به خابگاه قبلیم...حال خوبی داشت...اونجا که بودم هرلحظه دلم میخواست اینجا باشم(خابگاه) ..ولی حالا فهمیدم اونجا حالم خیلی خیلی بهتر بود..با ادمای اونجا... حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند...

ما را در سایت حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 48 تاريخ: يکشنبه 28 بهمن 1397 ساعت: 6:42

باید بگم احساس آدم احساس قلبی ادم اشتباه نمیکنهبعضی آدمها هستن از ثانیه اولی که چشت بهشون میخوره خوشت که نمیاد ازشون هیچ بدتم میادمن قبلا فکرمیکنم میشه این حس عوض شه.اما الان نظرم عوض شده!!اون ادما قط حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند...

ما را در سایت حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 55 تاريخ: يکشنبه 28 بهمن 1397 ساعت: 6:42

من عاشق آفتاب ساعت پنج و نیم بعد از ظهر زمستان هام...

خورشیدی که به سان تیکه ای طلاست و همه جا را با پرتو خوشرنگ خود زینت میبخشد...

حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند...

ما را در سایت حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 61 تاريخ: يکشنبه 28 بهمن 1397 ساعت: 6:42

حرف زدن دیالوگ داستن خیلی خوبه.دلیل اینکه خیلی دوستیا ازبین میرن حرف نزنهتو سریال فرندز ،که جمعی از دوستان هم سن و ساله دختر و. پسره، یکشون زوج میشن و دختری به نام ریچل که از دوستش خوشگل تر و سر ترم ه حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند...

ما را در سایت حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 65 تاريخ: يکشنبه 28 بهمن 1397 ساعت: 6:42

بیا کامروز بیرون از جهانم
بیا کامروز من از خود نهانم
گرفتم دشنه ای وز خود بریدم
نه آن خود نه آن دیگرانم
غلط کردم نبریدم من از خود
که این تدبیر بی من کرد جانم
ندانم کآتش دل بر چه سان است
که دیگر شکل می سوزد زبانم
به صد صورت بدیدم خویشتن را
به هر صورت همی گفتم من آنم
همی گفتم مرا صد صورت آمد
و یا صورت نیم من بی نشانم
که صورت های دل چون میهمانند
که می آیند و من چون خانه بانم

حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند...

ما را در سایت حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 57 تاريخ: يکشنبه 28 بهمن 1397 ساعت: 6:42

اهنگ کاشکی زمستون نبودمو خیلی دوست دارم..

داشت میخوند ;نمیدونم چیشده گریه امونم نمیده کاشکی بارون نبودم کاشکی زمستون نبودم

اما من دلم میخواست گریون بودم...بارون بودم..

حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند...

ما را در سایت حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 69 تاريخ: يکشنبه 28 بهمن 1397 ساعت: 6:42

گفت جهنم نعمتهآیه گفت:فبشّرهم بالعذاب الیم..همیشه برام سوال بود خدا چرا گفته بشارتشون بده به عذاب دردناک؟!الان فکرمیکنم رسیدم به جوابمجهنم یعنی حال بد...حال بد یعنی نعمته؟؟؟؟آره شاید یعنی هنوز انقدر د حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند...

ما را در سایت حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 67 تاريخ: يکشنبه 28 بهمن 1397 ساعت: 6:42

امشب گفت مرگ الذّ لذاته. برای همین راغب تر شدم واسه مُردن.

امشب گفت از کوچکترین کارهایی که فکرمیکنی مهم نیستن اما گناهن.مثل کثیف بودن خودت،محیطتت.

امشب گریه کردم..میگفت حساب کتاب دنیا خیلی پیچیده و سنگینه..

بیشتر بمونم فقط انگار زمان بیشتر برای جهنمی بودن دارم میخرم...

کاش بشه به حرفم گوش بده..یه حقی به گردنم هست و اون خوندن ختم قران هاییه که چند ماهه موندن..اونو بخونم تموم شه بعد لذت شیرین مرگ تنها آرزومه..:)

حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند...

ما را در سایت حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 82 تاريخ: يکشنبه 28 بهمن 1397 ساعت: 6:42

هوای شهر بارونیه رفیق من کاش بودی ..دلم برای بودنت تنگ شد.اینجا که میام(خابگاه) بیشتر به یادت میوفتم..یاد هم صحبتیامون ،پاتوق شبهام،شبهات،اهنگ چشمان نرگس شجریانرادیو چهرازی،ان مع العسر یسری،شب یلدا ،ف حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند...

ما را در سایت حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 73 تاريخ: يکشنبه 28 بهمن 1397 ساعت: 6:42

صفحه بندی