ما را در سایت حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 48 تاريخ: يکشنبه 28 بهمن 1397 ساعت: 6:42
باید بگم احساس آدم احساس قلبی ادم اشتباه نمیکنهبعضی آدمها هستن از ثانیه اولی که چشت بهشون میخوره خوشت که نمیاد ازشون هیچ بدتم میادمن قبلا فکرمیکنم میشه این حس عوض شه.اما الان نظرم عوض شده!!اون ادما قط حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند...ما را در سایت حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 55 تاريخ: يکشنبه 28 بهمن 1397 ساعت: 6:42
خورشیدی که به سان تیکه ای طلاست و همه جا را با پرتو خوشرنگ خود زینت میبخشد...
حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند...
ما را در سایت حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 61 تاريخ: يکشنبه 28 بهمن 1397 ساعت: 6:42
ما را در سایت حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 65 تاريخ: يکشنبه 28 بهمن 1397 ساعت: 6:42
ما را در سایت حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 57 تاريخ: يکشنبه 28 بهمن 1397 ساعت: 6:42
داشت میخوند ;نمیدونم چیشده گریه امونم نمیده کاشکی بارون نبودم کاشکی زمستون نبودم
اما من دلم میخواست گریون بودم...بارون بودم..
حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند...ما را در سایت حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 69 تاريخ: يکشنبه 28 بهمن 1397 ساعت: 6:42
ما را در سایت حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 67 تاريخ: يکشنبه 28 بهمن 1397 ساعت: 6:42
امشب گفت از کوچکترین کارهایی که فکرمیکنی مهم نیستن اما گناهن.مثل کثیف بودن خودت،محیطتت.
امشب گریه کردم..میگفت حساب کتاب دنیا خیلی پیچیده و سنگینه..
بیشتر بمونم فقط انگار زمان بیشتر برای جهنمی بودن دارم میخرم...
کاش بشه به حرفم گوش بده..یه حقی به گردنم هست و اون خوندن ختم قران هاییه که چند ماهه موندن..اونو بخونم تموم شه بعد لذت شیرین مرگ تنها آرزومه..:)
حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند...ما را در سایت حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 82 تاريخ: يکشنبه 28 بهمن 1397 ساعت: 6:42
ما را در سایت حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 73 تاريخ: يکشنبه 28 بهمن 1397 ساعت: 6:42